9 MUST ΤΟΥ ΣΑΚΟΥ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟΥ

Gym-Bag1

Την περίοδο αυτή κάποτε ετοιμάζαμε τη λίστα με τα σχολικά είδη που θα χρειαζόμασταν για τη νέα χρονιά. Οι εποχές αυτές για τους περισσότερους από εμάς  πέρασαν παρ’ ολ’ αυτά ετοιμάζουμε με τον ίδιο ενθουσιασμό  το σάκο που θα παίρνουμε στο γυμναστήριο με όλα τα απαραίτητα εφόδια για μία καλή προπόνηση. Δείτε με προσοχή τι πρέπει να προμηθευτείτε, είτε ξεκινάτε πρώτη φορά είτε γυμνάζεστε ήδη.


  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ

running shoesΕάν σκοπεύετε να πάτε στο γυμναστήριο μετά τη δουλειά και στο χώρο εργασίας δεν μπορείτε να φοράτε τα αθλητικά σας τότε φροντίστε να έχετε ετοιμάσει σε μία πλαστική σακούλα τα παπούτσια που θα χρειαστείτε για την προπόνηση. Ακόμη και για εσάς που πηγαίνετε με αθλητικά στο γυμναστήριο, καλό είναι να έχετε ένα δεύτερο ζευγάρι το οποίο θα το χρησιμοποιείτε μόνο εκεί,  ιδιαίτερα αν σκοπεύετε να μπείτε στην αίθουσα των ομαδικών προγραμμάτων.

 

 

 

  • ΠΕΤΣΕΤΑ

towelΓια την δική σας ατομική υγιεινή και φυσικά για την εφίδρωση κατά τη διάρκεια της προπόνησης, η χρήση της πετσέτας κρίνεται απαραίτητη στο γυμναστήριο ειδικά αν πρόκειται να ξαπλώσετε σε πάγκους ή/και σε στρώματα  κοιλιακών.

 

 

 

  • ΝΕΡΟ

waterΗ προπόνηση δημιουργεί αυξημένες ανάγκες για ενυδάτωση λόγω εφίδρωσης και για το λόγο αυτό το νερό θα πρέπει να σας συνοδεύει καθ’ όλη τη διάρκεια της. Προτιμείστε ένα μεγάλο μπουκάλι 1 ή 1,5 L ειδικά του μήνες που η εξωτερική θερμοκρασία είναι αυξημένη.

 



  • ΣΟΡΤΣΑΚΙ

shortsΕάν η προπόνηση σας συμπεριλαμβάνει πόδια το σορτσάκι είναι πάντοτε πιο άνετο από μία μακριά φόρμα. Επίσης αφήνει τη θερμότητα να διαχέεται καλύτερα από το σώμα χωρίς να προκαλεί  μεγάλη εφίδρωση.

 

 

  • ΖΩΝΗ

beltΓια όσους χρησιμοποιούν μεγάλη εξωτερική αντίσταση και ιδιαίτερα σε προγράμματα δύναμης στις βασικές ασκήσεις όπως καθίσματα, άρσεις θανάτου κλπ, μία καλή ζώνη θα πρέπει να συμπεριλαμβάνεται επίσης στο σάκο σας. Μπορείτε να διαλέξετε ανάμεσα στην κλασσική δερμάτινη ή σε μία πιο φιλική προς το σώμα από συνθετικά υλικά. Εάν πρόκειται να αγοράσετε για πρώτη φορά δώστε μεγάλη προσοχή το μέγεθος της να εφαρμόζει καλά στη μέση σας.

 

  • ΓΑΝΤΙΑ

glovesΚάποιοι είναι φανατικοί της χρήσης γαντιών ενώ κάποιοι δεν τα χρησιμοποιούν ποτέ. Η επιλογή δική σας. Το σίγουρο είναι πως θα τα χρειαστείτε αν οι παλάμες σας ιδρώνουν εύκολα και αν χρειάζεστε πιο σταθερή λαβή σε κάποιες ασκήσεις.

 

 

 

  • ΙΜΑΝΤΕΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ - STRAPS

strapsΟι ιμάντες προπόνησης ή γάντζοι αποτελούν χρήσιμο εργαλείο κυρίως στην προπόνηση πλάτης. Όταν τα κιλά που χρησιμοποιούμε για να γυμνάσουμε την πλάτη μας είναι πολλαπλάσια από αυτά που αντέχουν να σηκώσουν οι πήχεις μας τότε η χρήση τους κρίνεται απαραίτητη.

 

 

 

  • SHAKER ΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΑ

shaker bottleΕπίσης  ένα από τα πράγματα που δε θέλετε να ξεχάσετε μετά από μία δυνατή προπόνηση στα βάρη, είναι το shaker με την πρωτεΐνη σας. Φροντίστε να έχετε τοποθετήσει από πριν τη δοσολογία που λαμβάνετε έτσι ώστε μόλις τελειώσετε την προπόνηση απλά να προσθέσετε νερό και το ρόφημα σας να είναι έτοιμο.

 

 

 

  • MP3+ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ

mp3Αν σας αρέσει να ακούτε την αγαπημένη σας μουσική και όχι αυτήν του γυμναστηρίου προμηθευτείτε μία συσκευή αναπαραγωγής μουσικής που να είναι εύχρηστη και ένα καλό ζευγάρι ακουστικά. Προτείνουμε το mp3 έναντι του κινητού τηλεφώνου για μουσική έτσι ώστε να μην μπείτε στον πειρασμό να απαντήσετε σε μηνύματα και κλήσεις κατά τη διάρκεια της προπόνησης!

 

 

Σημειώνουμε πως αν επιλέξετε να κάνετε ντουζ στο γυμναστήριο ο σάκος σας θα πρέπει επίσης να περιέχει σαγιονάρες για τα αποδυτήρια, πετσέτα μπάνιου ή μπουρνούζι, αφρόλουτρο-σαμπουάν και καθαρά ρούχα για να αλλάξετε.

Θέλετε περισσότερα; Απλά εγγραφείτε...

Μείνετε συνδεδεμένοι

FitnessMania.gr

Επικοινωνήστε