ΥΠΝΟΣ ΓΙΑ ΑΠΩΛΕΙΑ ΛΙΠΟΥΣ & ΜΥΪΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

sleep 3

Μετά την περίοδο του καλοκαιριού όπου όλοι μας παρατείνουμε την ώρα που πέφτουμε στο κρεβάτι μας το βράδυ αλλά και συρρικνώνουμε στο ελάχιστο τις συνολικές ώρες ύπνου ανά ημέρα, ήρθε η ώρα να αντιστρέψουμε αυτήν τη συνήθεια και να επιστρέψουμε στους παλιούς μας ρυθμούς. Μακάρι να ήταν τόσο εύκολο!

Διαβάστε Περισσότερα

6 ΛΑΘΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ - ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΛΙΠΟΥΣ

fat burning food recipes

ΛΑΘΟΣ Νο 1: Ασκήσεις απομόνωσης  για μία συγκεκριμένη μυϊκή ομάδα.
Εκτελώντας ασκήσεις απομόνωσης όπως για παράδειγμα κάμψεις αγκώνων σε τροχαλία για δικέφαλο ή kick backs για τρικέφαλο, απλά μένετε πίσω. Ασκήσεις τέτοιου είδους οι οποίες απευθύνονται σ’ ένα μυ κάθε φορά δεν ενεργοποιούν αρκετές μυϊκές ίνες για να αποκτήσετε μυϊκή μάζα αλλά ούτε και δαπανούν

Διαβάστε Περισσότερα

Θέλετε περισσότερα; Απλά εγγραφείτε...

Μείνετε συνδεδεμένοι

FitnessMania.gr

Επικοινωνήστε